Αναζήτηση / Search

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Williams Pharrell - Συνέντευξη για το "Dispicable Me"

"-Ποιά η διαφορά του να κάνεις παραγωγή για κάποιον άλλο και να την κάνεις για μια ταινία ?

- Όταν το κάνω για κάποιον άλλον, κοιτάζω κυρίως το άτομο, τί μπορεί να χρειάζεται, τα κενά στην φωνή. Και σχεδόν πάντα υπάρχει ένα κενό, γιατί συνήθως γίνεται κάτι για να γεμίσει και να ολοκληρωθεί το άλμπουμ. Ετσι βρίσκουμε το κενό και αντί να το καλύψουμε, το χρησιμοποιούμε ώς έμπνευση για να το γεμίσουμε, να φτιάξουμε κάτι διαφορετικό και να το πάμε στο επόμενο επίπεδο.

Σε ένα τραγούδι, υπάρχουν, συνήθως, περίπου 10 βασικές δομές. Σε μια μουσική παρτιτούρα, δεν υπάρχει καθόλου δομή. Δεν υπάρχουν παράμετροι. Αυτό που κάνεις είναι να απαντάς στην αισθητική, σε αυτό που προβάλεται και στο τί θέλει ο σκηνοθέτης να καταγράψει την δεδομένη στιγμή.

-Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με αυτό το σχέδιο;

- Ήμουν ο επιβλέπων μουσικής Kathy Nelson, γιατί της είχε αναθέσει μια δουλειά στον Jack Johnson για το «Curious George« και είχε κάνει καταπληκτική δουλειά. Είπα "Θα έκανα τα πάντα για μια ταινία . Εκείνη είπε ότι θα προσπαθήσει και θα με ενημερώσει όταν έρθει η επόμενη ιδέα και ήρθε! Και έτσι όταν ήρθε, εισέβαλα, έδωσα όλη μου την προσοχή και έκανα το καλύτερο που μπορούσα.

-Ποιες ήταν οι προκλήσεις;

- Δεν πιστεύω σε προκλήσεις, πιστεύω σε μαθήματα και το να μαθαίνουμε όσο μπορούμε. Έτσι ήταν η ανατροφή μου απο το γυμνάσιο. Ήμασταν εκεί για να μάθουμε και όχι για να μιλάμε για το πόσο δύσκολο ήταν. Ή παίρνεις αυτό το καταπληκτικό δώρο που ονομάζεται εκπαίδευση ή κάθεστε στο σπίτι και διαμαρτύρεσαι με τους αλήτες. Αξιοποιήστε τις ευκαιρίες σας.

-Αυτή η ταινία είναι, όπως λέτε, είναι πολύ αστεία και διασκεδαστική, αλλά γυρνάει γύρο απο ένα πολύ σοβαρό θέμα, την υιοθεσία. Ποιές είναι οι απόψεις σας επί του θέματος ?

-Είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα, και αισθάνομαι όπως εάν ένα άτομο έχει το χρόνο, είναι κάτι που, κατά την ευρύτερη εικόνα της ανθρωπότητας, θα ήταν ωραίο για όλους όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα, το χρόνο να το κάνουν, έχοντας τη θέληση να εκπαιδεύσουν και να επενδύσουν σε ένα παιδί. Αλλά πρέπει να έχεις χρόνο, γιατί διαφορετικά θα είναι σαν να κλέβεις απο το παιδί την πιθανότητα μιας καλύτερης ευκαιρίας.

-Μετέφερέ με σε μια μέρα, που δημιουργείς για μια ταινία. Ποια είναι η διαδικασία;

-Λοιπόν, περισσότερο ασχολείσαι με το πού πάει το συναίσθημα. Είμαι εκεί για να καλύψω τα κενά ανάμεσα σε αυτό που θέλει ο σκηνοθέτης να μεταφέρει και στο τί προτείνει η σκηνή. Και υπάρχει το τρίτο στοιχείο ήχου και όπου βοηθά στο περίγραμμα και τις παράλληλους του οράματος του. Αυτή είναι η δουλειά μου κυρίως."

Την συνέντευξη πήρε ο Brad Balfour.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !

Related Posts with Thumbnails