Αναζήτηση / Search

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

[Βίντεο] ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ "Πρώτος Στο Σχολείο" - TUS

TUS - Πρώτος Στο Σχολείο (11/09/2014 - Ρεκόρ Προβολών)
Ο πάντα επίκαιρος Tus, μετά από ένα δυναμικό καλοκαίρι, επιστρέφει με νέο βίντεο κλιπ !

"Κοιμόμουν στις 7 και ξύπναγα στις 2 !"
Με χιούμορ πάντα καυστικό, με συμμετοχή της αγαπημένης μας γιαγιάς - Τιτίκα Σαριγκούλη, σε παραγωγή Stoic και σε σκηνοθεσία Μανώλη Τζιράκη, πλαισιωμένος από "μαθήτριες" σε ποδιές, δηλώνει "πρώτος στο σχολείο" και εύχεται καλή σχολική χρονιά !

Τιτίκα Σαριγκούλη εμφανίζεται ως η γιαγιά του TUS -
Πρώτος Στο Σχολείο
 Άξιο σημείωσης είναι ότι το βίντεο ανέβηκε στο Youtube 11/09/2014 πριν ανοίξουν τα σχολεία, στις 07:00 και σε 24 ώρες είχε 39,000 προβολές !
Εδώ και 4 μέρες είναι πρώτο στις Τάσεις στο Youtube στην κατηγορία της μουσικής !

TUS  "Όταν όλοι στα τετράδια ζωγράφιζαν καρδιές,
εγώ ζωγράφιζα τον Βενιαμίν Φρανγκλίνο"
Όλη η Ελλάδα βλέπει TUS, γιατί TUS είναι η φάση !

Δείτε το βίντεο


TUS "Όλοι έμεναν σπίτι τους ...
και εγώ στην ίδια τάξη"
 Για περισσότερα στην Official Σελίδα TUS

TUS "Και στο σπίτι μου δεν άνοιγα βιβλίο,
γιατί τα χα αφήσει μόνιμα κάτω από το θρανίο"
TUS "Αγαπημένο μάθημα ήταν το κενό,
η γυμναστική, η κατάληψη, η αποχή και η απεργία"
TUS "Και όταν με σήκωναν και μου 'λέγανe πες μάθημα,
ήξερα μόνο ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα"
TUS  "Δεν ήξερα να γράψω, να διαβάσω, να ερμηνεύσω,
μόνο τις ρίμες μου ήξερα ανακατωτά και απ' έξω"







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !

Related Posts with Thumbnails