Αναζήτηση / Search

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

O Tus στο Ολα 27/11/2013


TUS - Aν ήθελα να αυτοκτονήσω θα πήγαινα να τους άκουγα ....
Tus: Τα καυστικά σχόλια για Παντελίδη, Στικούδη και Demy

O Tus βρέθηκε στο πλατό του Θέμου Αναστασιάδη και, μεταξύ άλλων, «επιτέθηκε» στον Παντελή Παντελίδη, αναζωπυρώνοντας την κόντρα τους, για την Κατερίνα Στικούδη και τη Demy.

Ο εκκεντρικός rapper, που έβγαλε τραγούδι με τίτλο «Όχι άλλο Παντελίδη», επεσήμανε χαρακτηριστικά «Θεωρώ ότι έχει ένα ταλέντο μόνο στο να γράφει εύκολους στίχους, για να μένουν στα αφτιά των ακροατών. Δεν μου αρέσει σαν performer και σαν τραγουδιστής, το έχω πει και θα το ξαναπώ.», ενώ όταν ρωτήθηκε αν τον έχει δει live απάντησε «Όχι, δεν είχα αυτή την τιμή. Όταν έχω τάσεις αυτοκτονίας, παίρνω χάπια.»
Περρής - Αν ήμουνα μικρός θα ήθελα να είμαι σαν τον TUS

Ακόμα, ο ίδιος είπε ότι «Θεωρώ ότι ο Παντελίδης είναι ένα φτηνό κακέκτυπο του Σφακιανάκη. Δεν είμαι φαν του Σφακιανάκη, αλλά θεωρώ ότι ο άλλος πάει να του μοιάσει.»

Ο Tus, όμως, δε σταμάτησε εκεί. Εκτόξευσε τα πυρά του τόσο για δύο τραγουδίστριες.
Για την Κατερίνα Στικούδη: «Δε θα συνεργαζόμουν με την Στικούδη ποτέ. Δε μου αρέσει ούτε ως γυναίκα. Είμαι της άποψης ότι τα μοντέλα είναι μοντέλα και οι τραγουδιστές, τραγουδιστές. Έχει κάνει μαθήματα φωνητικής για να φωνάζει; Και που πήγαν;»
Νομικού - "Θυμάμαι τα πάντα που έχουν να κάνουν με σένα"και κάτι δευτερόλεπτα πριν ... δεν θυμόταν το "Ψιλορεύομαι"

Όταν η Δούκισσα Νομικού του είπε ότι η Demy είναι πολύ ωραία, εκείνος τη χαρακτήρισε «imitation πριγκίπισσα», αλλά τόνισε ότι δεν θα είχε θέμα να συνεργαστεί μαζί της.
Τέλος, ο τραγουδιστής αποκάλυψε ότι έχουν πει κομμάτια του, τραγουδιστές που δεν γουστάρει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !

Related Posts with Thumbnails