Αναζήτηση / Search

Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Όλοι μαζί να ψάξουμε για τον Sony που χάθηκε στις 05.02.2010


Ο Sony πιστός φίλος, που πάντα γύριζε στο σπίτι του, απο τις 05.02.2010 δεν έχει επιστρέψει... Το αφεντικό του πιστεύει ότι επειδή ανέβασε πριν κάποιους μήνες βίντεο που δείχνουν την τεράστια νοημοσύνη του σκύλου, καθώς, πέρα των άλλων, μπορεί και μιλάει.

Η περιοχή που χάθηκε είναι μεταξύ Λούτσας και Ραφήνας, που αυτό βέβαια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι βρίσκεται ακόμα εκεί, ... αλλά μπορεί και να είναι.

Τον σκύλο τον μεγάλωσε απο τότε που ήταν στον πρώτο του μήνα και για 11 χρόνια. Ο κύριος Σπύρος είναι 51 χρονών και αυτό που με κάνει εμένα να συγκινούμαι είναι τα παρακάτω λόγια :

"Δεδομένης της εξαιρετικής του νοημοσύνης, υπάρχει ρίσκο να πεθάνει από κατάθλιψη κι εγώ μαζί του! Έχει περάσει βαριά πνευμονία, διάφορες ασθένειες, δηλητηριάσεις, χτύπημα από Ι.Χ. και ευτυχώς πάντα επιβίωνε. Όλα αυτά σας τα περιγράφω για να καταλάβετε λίγο την σχέση μας.

Εγώ γι' αυτόν κι' αυτός για μένα! Σχέση αίματος - δακρύων! Στα 11 χρόνια του δεν έλειψε ποτέ από δίπλα μου! Το ότι μιλά και η βλακεία μου να τον βάλω στο youtube ίσως είναι η αιτία όλων των κακών! Όσο για την ομιλία ας ξέρουν, αν τον έκλεψαν γι’ αυτόν τον λόγο, ότι δύσκολα μιλά σ' εμένα, δυσκολότερα μπροστά σε τρίτους, ποτέ χωρίς εμένα παρών! Εμένα έπρεπε να απαγάγουν, αν ήθελαν να τον ακούσουν!"

Περισσότερα για αυτό το θέμα μπορείτε να διαβάσετε στην σελίδα της Ζούγκλας και στο κανάλι του κ. Σπύρου στο Youtube

Ας βοηθήσουμε όλοι μαζί - ίσως κάποιος άκουσε, είδε, η όποια λεπτομέρια - πληροφορία είναι χρήσιμη. Αν λοιπόν γνωρίζετε κάτι, επικοινωνήστε με τον κ. Σπύρο στο 6997 043 680 ή επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !

Related Posts with Thumbnails