Αναζήτηση / Search

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Η δήλωση του Larry King στο "Larry King Live"

"Πριν ξεκινήσω την παράσταση απόψε, θέλω να μοιραστώ κάποιες προσωπικές ειδήσεις μαζί σας. Πριν από 25 χρόνια, καθόμουν σε αυτόν το τραπέζι έχοντας απέναντί μου τον Κυβερνήτης Mario Cuomo από τη Νέα Υόρκη για την πρώτη εκπομπή του "Larry King Live".

Τώρα, δεκαετίες αργότερα, μίλησα με τα παιδιά εδώ στο CNN και τους είπα ότι θα ήθελα να τελειώσω το σόου, τη νυχτερινή εμφάνιση, αυτό το φθινόπωρο και το CNN ευγενικά δέχθηκε, δίνοντάς μου έτσι περισσότερο χρόνο στη γυναίκα μου και εμένα να πάμε στα πρωταθλήματα των παιδιών.

Θα εξακολουθήσω να είμαι μέρος της οικογένειας του CNN, που θα φιλοξενεί πολλά Larry King αφιερώματα για τα μεγάλα εθνικά και διεθνή θέματα.

Είμαι απίστευτα υπερήφανος που κάναμε πρόσφατα το Guinness Book of World Records για το γεγονός ότι είμαστε το μακροβιότερο show με τον ίδιο παρουσιαστή. Με αυτό το κλείσιμο του κεφαλαίου ανυπομονώ για το μέλλον και ποιο είναι το επόμενο κεφάλαιο μου, αλλά για τώρα είναι ώρα να κρεμάσω τις νυχτερινές μου ζαρτιέρες (κλείσω τις βραδυνές μου συνεδρίες).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιό σας μετράει !

Related Posts with Thumbnails